joi, 6 februarie 2014

Comanda E.l.f. numarul 2. Incantari si dezamagiri

Buna fetele.Sunt total convinsa ca majoritatea am auzit de E.l.f. Acum ceva vreme auzind de produsele E.l.f si lauda lor prin mediul online am hotarat sa dau o comanda. Prima mea comanda o gasiti aici: http://simplethingsbyzuzyx.blogspot.ro/2013/12/prima-mea-comanda-elf-pareri-mica-mea.html, alaturi de impresiile pe care le am vizavi de produsele lor.
Cum marea majoritatea a produselor m-au incantat m-am decis:"Trebuie sa mai plasez o comanda".
Zis si facut.Am asteptat comanda cu nerabdare asa cum astept de fiecare data cand trebuie sa primesc ceva legat de make-up, nu vreau sa lungesc povestea cu curieru vesnic pierdut in spatiu si faptul ca m-a sunat pentru prima data cu 2 minute inainte sa ajunga. Am coborat in fata blocului, masina o vedeam dar el nicaieri, l-am gasit intr-un final la o alta scara,  mi-a dat coletul si am venit repejor acasa sa-l desfac. Comanda mea arata asa:
Sa vorbim acum despre fiecare in parte. Bine excluzand primerul pentru ca deja v-am povestit despre el in postarea trecuta, am ramas la aceeasi parere despre el este un produs foarte bun.Pe cel mai inchis la culoare nu l-am incercat inca dar promit sa revin cu pareri. Ma speriasem putin pentru ca culoarea ambalajului era putin diferita fata de primul primer:
Si acum produsul vedeta din comanda mea este...Ghiciti oare?
Pam Pam.Tus de ochi crema e.l.f. Studio. Este primul meu tus crema si sunt total captivata si incantata de el.
Descrierea oficiala a produsului
Detalii:Creaza linii fine, definite si precise. Nu se intinde, nu curge si rezista in contact cu apa, se pastreaza timp indelungat chiar si in contact cu transpiratia, lacrimile si ploaia!
Toate nuantele contin si o pensula pentru aplicare!
Instructiuni: Introduceti pensula unghiulara in tus, invartiti usor pana cand luati pe pensula o cantitate suficienta de culoare. Stergeti excesul de marginea recipientului. Trasati o linie deasupra genelor superioare, dinspre interiorul ochiului spre exterior. Daca doriti, aplicati tusul si pe linia genelor din partea inferioara a ochiului. Indepartati cu demachiant pentru ochi pe baza de ulei.

Greutate neta: 4.7g
Ingrediente:
Isododecane, Hydrogenated Polyisobutene, Polybutene, Polyethylene, Barium Sulfate, Cyclomethicone, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-4 Isostearate, Propylene Carbonate, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI77891), Red No.40 Lake (CI 16035), Mica (CI 77019), Blue No.1 Lake (CI 42090), Ferric Ferrocyanide (CI 77510), Ultramarine Violet (CI77077).
Eu il am in nuanta black si il folosesc aproape zilnic de cand l-am achizitionat, este cremos si se intinde usor dar pensula cu care vine nu ma ajuta prea mult:([Daca stiti o pensula buna pentru tus lasa-ti un comentariu va rog], imi place mult caci creez usor efectul de cat eyes, si liniile sunt mult mai precise. Am mai citit si cateva fete se plang de faptul ca tusul s-a uscat, al meu are 2 luni si este perfect , la fel de cremos ca la inceput. Despre intinsul si cursul in contact cu apa nu pot spune chiar ca este cel mai rezistent produs.Sta pe pleoapa timp indelungat si se demachieaza destul de greu, dar pe vijelia ce a fost luna aceasta afara tusul meu s-a intins fara drept de apel.Cu toate ca a curs si s-a intins cand afara nu a fost o vreme prea buna nu il pot condamna nu este un produs waterproof, si totusi a rezistat eroic. Deci imi place place place si il recomand cu mare drag.
Urmatoarele produse care mi-au placut sunt cele doua pensule,Pensula pentru ochi „Blending Eye" e.l.f. Essential care arata asa:
Nu voi pune descriere oficiala pentru nu cred ca are rost, este o pensula de blending foarte buna si in comparatie cu pensula mixta care s-a facut urata, perii sunt destul de tari si parca ma zgarie pe fata forma si-a pierdut-o si de fiecare data cand o folosesc naparleste pe fata mea:(, aceasta are perii moi si-a mentinut forma si nu ii cad din fire nici la spalare si nici cand o folosesc.
Cea dea doua pensula este de ochi „Smudge Brush" e.l.f. Essential 
 Si aceasta pensula imi place la fel ca cea de blending s-a mentinut foarte bine, imi place sa o folosesc pe linia genelor inferioare pentru a-mi contura ochii.
Urmatorul produs este fardul de ochi e.l.f. Essential in nuanta teal dream si arata cam asa:
Culorile nu sunt asa de pigmentate ca in imagine, va las cu swatch-ul:poza facuta cu blitz
Poza fara blitz cat imi permite lumina din balcon:
Culorile sunt profoase fara primer nu se aseaza foarte bine, pe mana unde nu am dat cu primer am pus de 2 ori fard. In afara faptului ca sunt prafoase in vreo 1h fara primer vei uita ca ai avut fard pe pleoapa, cu primer rezista cateva ore dar oricum se sterg destul de mult si de repede, totusi nuantele deschise sunt foarte bune pentru a ilumina arcada cu un primer, o baza si o cantitate mai mare de fard sunt folosibile.
Si ultima este pudra de fata – Trateaza si acopera imperfectiunile tenului e.l.f. Essential, eu am achizitionat-o in nuanta light beige.
Descriere oficiala:
Ofera-ti un retus final fara defecte cu acesta pudra matasoasa, care se aseaza uniform pe piele. Trateaza si previne imperfectiunile pielii cu ingredientii activi.Utilizati in cazul tenului cu probleme. Absoarbe grasimea tenului, creand un aspect mat.
Eu spun ca nici nu prea acopera nici nu fixeaza iar tenul meu nu se simte mat mai mult de 2 ore.  Sunt total dezamagita textura acestei pudre este destul de ciudata si mirosul deasemenea ciudat. Pentru a vedea cam cat am in ea si pentru a-i vedea mai indeaproape textura am scobit putin in ea deasta arata cam asa:

 Imi cer scuze de pozitia pozei am tot incercat ca o intorc dar nu vrea. Cred ca felul in care arata pudra dupa doar cateva folosiri spune multe.
Si pentru ca am ramas datoare cu cateva produse pe care nu le folosisem la comanda trecuta va voi spune si cate ceva despre ele:
Primul produs este baton 3 in 1 pentru ochi, buze, fata e.l.f. Essential il am in nuanta goldenpeach ,il folosesc ca baza pentru fardurile de pleape sau ca iluminator pentru obraz. Este un produs micut purtabil in geanta are un miros fructat, si uneori la nevoie este produsul care ma ajuta foarte tare la reimprospatarea machiajului.Arata cam asa si eu cred ca voi achizitiona si alte nuante
Si a mai ramas un set care nu se mai afla pe site format din Mascara "Lengthening & Defining" e.l.f. Essential+2 creioane de ochi unul cu ascutitoare negru cu sclipici si unul simplu negru, in cel cu sclipici acesta nu se prea vede dar sunt niste creioane ok care nu se intind foarte tare si sunt folosibile, dar despre rimel pot spune doar ca este cel mai prost rimel incercat de mine vreodata. Nu il recomand nu il cumparati. Rimelul arata asa:
 Am aplicat rimel la ochiul stang iar pe dreptul nu am aplicat nimic:
Cred ca ar trebui sa precizez ca am incercat sa pun 2 straturi de rimel pentru a arata asa , iar al doilea strat l-am dat cu greu caci se intarise enorm. La nici 5 minute deja imi simteam genele grele iar ochiul meu a inceput sa lacrimeze si sa ma manance:(Deci de la mine acest rimel are un mare NU.
Sper sa aveti rabdare sa cititi tot ce scrie aici, m-am cam intins dar chiar am vrut sa va prezint toate produsele si parerea mea despre ele.
Voi folositi produse E.l.f?V-a dezamagit vreunul pana acum?:* pupici
Ma gasiti pe fb:https://www.facebook.com/Simplethings123 

6 comentarii:

  1. Si mie imi plac produsele elf, am plasat vreo 3 comenzi pana acum si o sa mai comand, primerul e ok dar il prefer pe cel de la essence, iar pensulele imi plac foarte mult, te ast si pe la mine ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trec cu drag pe blogul tau. Ma tenteaza mult si pe mine primerul essence
      :*

      Ștergere
  2. La fel am patit si eu cu primerul :D
    imi place si periuta Smudge Brush

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc cu altul caci asta e primul incercat si poate dasta sunt atat de uimita de puterea lui:D

      Ștergere
  3. Eu am avut tus tip carioca de la ei si dupa 2 folosiri era uscat.In rest nu am avut probleme cu Elf

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general cu tusurile tip carioca sunt probleme am avut 2 pana acum nu de la Elf dar ambele m-au dezamagit:(

      Ștergere